Regulamin Sklepu

Niniejszy Regulamin opisuje zasady funkcjonowania Sklepu oraz korzystania ze Sklepu przez Użytkowników i Klientów. Nie ogranicza, ani nie wyłącza żadnych praw konsumenckich wynikających z przepisów prawa.

DEFINICJE

  1. Sklep – sklep internetowy niuvi.pl, działający pod adresem https://www.niuvi.pl.
  2. Sprzedawca– właściciel Sklepu -Justyna Joniak, prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą JJ JUSTYNA JONIAK, z siedzibą pod adresem ul. Grzybowa 6, 63-004 Tulce, posługującą się nr NIP 6981791859 oraz REGON 302195955, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  3. Klient – osoba fizyczna lub inny podmiot dokonujący zakupów w Sklepie.
  4. Towar – produkt oferowany w Sklepie, mogący być przedmiotem Umowy Sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.
  5. Koszyk – funkcjonalność Sklepu, pozwalająca na określenie rodzaju i ilości Towaru oraz umożliwiająca złożenie zamówienia.
  6. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta o chęci dokonania zakupów w Sklepie, będące ofertą zawarcia Umowy Sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.
  7. Umowa Sprzedaży – dokonanie zakupów w Sklepie, poprzez zawarcie Umowy Sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.
  8. Użytkownik – osoba fizyczna, dla której Sprzedawca świadczy usługi drogą elektroniczną za pośrednictwem Sklepu.
  9. Konto -funkcjonalność Sklepu pozwalająca na założenie indywidualnego konta na platformie Sklepu.
  10. Newsletter – usługa polega na wysyłaniu drogą elektroniczną wiadomości zawierających aktualności dotyczące działalności Sklepu i informacje o nowościach w Sklepie, a także oferty, reklamy oraz treści marketingowe i informacje handlowe.

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Sklep działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
  2. Każdy Użytkownik lub Klient z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z funkcjonalności Sklepu, zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
  3. Użytkownik zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
  4. Sprzedawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu zawieranie Umów Sprzedaży Towaru.
  5. Sprzedawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Sklepu treści reklamowych.

SKŁADANIE ZAMÓWIENIA ORAZ DOKONYWANIE ZAKUPÓW W SKLEPIE

  1. Do prawidłowego korzystania z funkcjonalności Sklepu potrzebne jest spełnienie wymogów technicznych takich jak: posiadanie urządzenia z wyświetlaczem, dostęp do Internetu oraz przeglądarki internetowej, pozwalające na wyświetlenie strony internetowej Sklepu, akceptacja plików Cookie oraz aktywne konto email, niezbędne do złożenia Zamówienia.
  2. Produkty oferowane w Sklepie są nowe oraz wolne od wad fizycznych i prawnych.
  3. Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient, składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Towaru na warunkach podanych w jego opisie.
  4. Ceny Towarów podane na stronach internetowych Sklepu podane są w złotych polskich (PLN) i nie zawierają kosztów dostawy, które zależne są od wybranej przez Klienta formy dostawy oraz wartości Zamówienia. Całkowity koszt Zamówienia widoczny jest przed jego złożeniem w Koszyku.
  5. Zamówienia można składać za pośrednictwem sieci internetowej, poprzez stronę internetową, za pomocą funkcjonalności dostępnych w Sklepie przez całą dobę, przez wszystkie dni w roku.
  6. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja wszystkich jego postanowień.
  7. Klient może złożyć zamówienie jako zarejestrowany Użytkownik Sklepu posiadający Konto lub jako Użytkownik niezarejestrowany.
  8. Klient zobowiązany jest do podania wymaganych do złożenia Zamówienia danych zgodnych ze stanem faktycznym.
  9. W celu złożenia Zamówienia należy wykonać następujące kroki:
    • dokonać wyboru Towaru poprzez kliknięcie przycisku „Dodaj do Koszyka”,
    • dokonać wyboru formy dostawy,
    • dokonać wyboru metody płatności,
    • podać adres, na który ma nastąpić dostawa Zamówienia oraz adres e-mail i nr telefonu,
    • podać dane do rachunku, jeżeli ma on zostać Klientowi wystawiony,
    • sfinalizować Zamówienie poprzez kliknięcie przycisku „Kupuję i płacę”.
  10. Po złożeniu Zamówienia, Klient niezwłocznie otrzyma jego potwierdzenie poprzez wiadomość email od Sprzedającego, co oznacza zawarcie Umowy Sprzedaży pomiędzy Klientem, a Sprzedawcą. 
  11. W sytuacji braku możliwości realizacji Zamówienia przez Sprzedawcę, m.in. z powodu braku wybranego Towaru lub z innych przyczyn, Klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany poprzez wiadomość email. Klient ma w takiej sytuacji prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży w całości.
  12. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmian cen Towarów, znajdujących się w ofercie Sklepu oraz przeprowadzania akcji promocyjnych bez wcześniejszego informowania Użytkowników i Klientów.
  13. Każda akcja promocyjna zorganizowana przez Sprzedawcę, uregulowana jest odrębnym regulaminem, udostępnionym na stronie internetowej Sklepu.
  14. Kody rabatowe nie łączą się ze sobą chyba, że regulamin akcji promocyjnej stanowi inaczej.
  15. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży z kodem rabatowym, kod nie podlega zwrotowi.

 

PŁATNOŚĆ

  1. Sprzedawca udostępnia w Sklepie następujące metody płatności:
    • szybkie płatności online,
    • przelew tradycyjny,
    • Karta Podarunkowa zakupiona w Sklepie.
  2. Szybkie płatności online obsługiwane są przez paynow (mBank) oraz oferują do wyboru płatności poprzez przelewy natychmiastowe, BLIK oraz karty płatnicze.
  3. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Blue Media S.A. Płatność kartami płatniczymi możliwa jest za pośrednictwem kart: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro.
  4. W przypadku wyboru płatności przelewem tradycyjnym, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy Sprzedawcy, o numerze 65 1140 2004 0000 3902 7916 4073, w tytule przelewu wpisując nr zamówienia oraz imię i nazwisko Klienta. Zamówienie jest anulowane, jeśli płatność nie zostanie zaksięgowana na koncie Sprzedawcy w ciągu 3 dni roboczych od złożenia Zamówienia.
  5. Rachunek może zostać wystawiony do każdej transakcji na życzenie Klienta i przesłany zostanie drogą elektroniczną.

REALIZACJA ZAMÓWIENIA I DOSTAWA TOWARU

  1. Realizacja Zamówienia rozpoczyna się w momencie otrzymania płatności za złożone przez Klienta Zamówienie.
  2. Czas realizacji zamówienia, czyli okres liczony od momentu zaksięgowania przez Sklep płatności za Zamówienie, do momentu przekazania Zamówienia Dostawcy wynosi maksymalnie 2 dni robocze, chyba, że informacje podane na stronie głównej lub stronie produktu stanowią inaczej.
  3. Dostawa Towaru odbywa się za pośrednictwem wybranego przez Klienta Dostawcy, na polski adres podany przez Klienta podczas składania Zamówienia, na koszt Klienta.
  4. Klient nie ponosi kosztów dostawy do paczkomatu jeśli jego Zamówienie ma wartość 250 zł i więcej (Darmowa Dostawa).
  5. Odbierając Zamówienie od Dostawcy, Klient zobowiązany jest do sprawdzenia czy przesyłka nie jest uszkodzona. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń Dostawca zobowiązany jest do spisania protokołu, który jest podstawą do zgłoszenia reklamacji przesyłki u Dostawcy.
  6. W przypadku podania przez Klienta błędnych lub niedokładnych danych, w szczególności adresu dostawy, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie lub też opóźnienie dostawy Towaru. Dodatkowymi kosztami z tego wynikającymi obciążony zostaje Klient.
  7. Klient może zgłosić prośbę o ponowną realizację nieodebranego Zamówienia. Kosztami ponownej wysyłki obciążony zostaje Klient.

REKLAMACJE

  1. W przypadku wystąpienia wady towaru, Klient ma prawo do złożenia reklamacji w zakresie rękojmi (zgodnie z ustawą o prawach konsumenta). Uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową przysługują Klientowi przez 2 lata od daty zakupu produktu. Przy czym przez pierwszy rok uznaje się, że przyczyna powstałej wady istniała w momencie sprzedaży, natomiast po upływie roku to Konsument musi wykazać, że wada produktu istniała w momencie jego zakupu.
  2. W celu złożenia Reklamacji należy wykonać następujące kroki:
    • przesłać mailowo na adres kontakt@niuvi.pl informacje dotyczące Zamówienia oraz Towaru wraz ze szczegółowym opisem zaistniałej wady,
    • określić żądanie reklamacyjne: 
      • wymiana Towaru na nowy, wolny od wad,
      • usunięcie wady, poprzez naprawę Towaru,
      • obniżenie ceny Towaru,
      • odstąpienie od Umowy Sprzedaży (tylko w sytuacji, gdy powstała wada jest istotna).
    • wysłać Towar na adres Sprzedającego: NIUVI JUSTYNA JONIAK, ul. Grzybowa 6, 63-004 Tulce, jeśli Sprzedający będzie wymagał Towaru do dalszej weryfikacji reklamacji.
  3. Koszt przesyłki reklamacyjnej ponosi Klient.
  4. Sprzedawca rozpatrzy i ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych od jej otrzymania.
  5. Wada wynikająca z niewłaściwego użytkowania produktu (np. uszkodzenie mechaniczne, naturalne zużycie) lub nieprawidłowej pielęgnacji nie podlega reklamacji.

ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY

  1. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, Klient ma prawo odstąpić od Umowy Sprzedaży zawartej przez internet, w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru bez podania przyczyny.
  2. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w stosunku do umowy w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
  3. Karty Podarunkowe zakupione w Sklepie nie podlegają prawu odstąpienia od Umowy Sprzedaży.
  4. W celu odstąpienia od Umowy Sprzedaży należy wykonać następujące kroki:
    • złożyć oświadczenie woli odstąpienia od Umowy Sprzedaży poprzez wypełnienie formularza online dostępnego pod adresem: https://forms.gle/AFySSQtF3AgLHx2q6
    • wysłać Towar na adres Sprzedającego: NIUVI JUSTYNA JONIAK, ul. Grzybowa 6, 63-004 Tulce, w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia woli odstąpienia od Umowy Sprzedaży. 
  5. Klient zobowiązany jest zapakować Towar w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
  6. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi Klient.
  7. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru, będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru, Klient powinien obchodzić się z Towarem i sprawdzić go tylko w taki sam sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym.
  8. Sprzedawca dokona zwrotu wartości Towaru wraz z kosztami dostawy niewyższymi niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sklep. Zwrot nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania przez Sprzedawcę przesyłki zwrotnej z Towarem, przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  9. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY – WYMIANA TOWARU

  1. Sprzedawca oferuje Klientom wymianę Towaru wolnego od wad na Towar w innym rozmiarze lub kolorze lub na inny Towar dostępny w Sklepie.
  2. Klient może zgłosić wolę wymiany zakupionego Towaru w terminie 30 dni od dnia otrzymania Towaru.
  3. Wymiana Towaru na inny o wyższej wartości zobowiązuje Klienta do wyrównania należności na rzecz Sprzedawcy, zgodnie z wartością ostatecznie otrzymanego przez Klienta Towaru.
  4. Wymiana Towaru na inny o niższej wartości nie skutkuje zwrotem różnicy należności w postaci środków pieniężnych na rzecz Klienta. 
  5. Towaru nie można zamienić na środki pieniężne ani Kartę Podarunkową.
  6. Koszty wysyłki zwrotnej Towaru wymienianego do Sklepu ponosi Klient. Sprzedawca pokrywa koszt przesyłki nowego Towaru do Klienta.

KARTY PODARUNKOWE

  1. Sprzedawca oferuje do zakupu w Sklepie Karty Podarunkowe.
  2. Po zakupie Karty Podarunkowej przez Klienta, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem odnośnie formy odbioru Karty Podarunkowej.
  3. Karta Podarunkowa zawiera kod wygenerowany przez Sprzedającego, do wykorzystania w Koszyku podczas dokonywania zakupów.
  4. Karta Podarunkowa ma ważność 1 roku od dnia zakupu.
  5. W przypadku niewykorzystania Karty Podarunkowej w okresie jej ważności, Sprzedawca nie zwraca wartości Karty Podarunkowej, ani nie przedłuża okresu ważności.
  6. Karta Podarunkowa nie podlega zwrotowi, ani wymianie na środki pieniężne.

KONTO W SKLEPIE

  1. Sprzedawca umożliwia nieodpłatnie usługę założenia Konta w Sklepie.
  2. Założenie Konta w Sklepie jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
  3. Założenie Konta jest dobrowolne i daje użytkownikowi możliwość dokonywania zakupów w Sklepie w ułatwiony sposób, m.in. możliwość złożenia Zamówienia bez wprowadzania każdorazowo danych i adresu do wysyłki, samodzielnej edycji danych, przeglądania Zamówień lub sprawdzenia ich statusu. 
  4. Założenie Konta możliwe jest na stronie internetowej Sklepu, poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza lub wybór opcji automatycznego utworzenia Konta podczas składania Zamówienia.
  5. Użytkownik zobowiązany jest przy zakładaniu Konta do podania prawidłowych danych oraz aktywnego adresu email.
  6. Użytkownik ma możliwość usunięcia Konta ze Sklepu w każdej chwili, poprzez wysłanie na adres kontakt@niuvi.pl odpowiedniej informacji.

NEWSLETTER

  1. Sprzedawca świadczy nieodpłatnie usługę newslettera, na rzecz użytkowników do niej zapisanych.
  2. Zapis do usługi newslettera możliwy jest na stronie internetowej Sklepu, poprzez podanie przez użytkownika chcącego korzystać z usługi newslettera prawidłowego, aktywnego adresu email.
  3. Zapis do usługi newslettera jest jednoznaczny z akceptacją niniejszego Regulaminu i stanowi wyrażenie przez użytkownika dobrowolnej zgody na otrzymywanie newslettera drogą elektroniczną.
  4. Sprzedawca nie będzie przekazywał, ani sprzedawał podanego przez użytkownika adresu email stronom trzecim. 
  5. Użytkownik ma możliwość rezygnacji z usługi newslettera w każdej chwili, poprzez wysłanie na adres kontakt@niuvi.pl odpowiedniej informacji.
  6. Reklamacje dotyczące usługi newslettera należy zgłaszać na adres: kontakt@niuvi.pl. Sprzedawca rozpatrzy i ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych od jej otrzymania.

OPINIE W SKLEPIE

  1. Klient Sklepu ma możliwość wystawienia opinii, dotyczącej Towaru lub procesu zakupów w Sklepie.
  2. Wystawiona przez Klienta opinia jest publikowana przez Sprzedawcę i widoczna na stronie Towaru.
  3. Opinia może być wystawiona jedynie przez Klienta, który dokonał zakupów w Sklepie. Opinie umieszczone przez osoby niebędące Klientami będą usuwane.
  4. Klient zobowiązany jest przy wystawianiu opinii do zachowania dobrych obyczajów, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej Sprzedawcy lub osób trzecich oraz działania zgodnie z prawem, a także nie może wykorzystać możliwości wystawiania opinii do działań związanych z nieuczciwą konkurencją wobec Sprzedawcy. 
  5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do usunięcia każdej wystawionej opinii.

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Zasady przetwarzania, przechowywania i ochrony danych osobowych Użytkowników oraz Klientów Sklepu zawarte są w Polityce Prywatności dostępnej pod adresem: https://niuvi.pl/polityka-prywatnosci/

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Powyższy Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
  2. W przypadku jakichkolwiek sporów lub uznania niezgodności powyższego Regulaminu z obowiązującym prawem, zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
  3. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Klientem, a Sprzedającym będą w pierwszej kolejności rozstrzygane na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.
  4. W przypadku nierozwiązania polubownie sporu z Klientem, sądem właściwym do jego rozpatrzenia, będzie sąd właściwy ze względu na adres siedziby Sprzedawcy.
  5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany powyższego Regulaminu, o czym powiadomi Użytkowników posiadających Konto w Sklepie lub zapisanych do usługi newslettera, za pośrednictwem poczty elektronicznej w terminie na 7 dni przed zmianą zapisów.
  6. Dalsze korzystanie z funkcjonalności Sklepu oznacza zapoznanie się i akceptację wprowadzonych w powyższym Regulaminie zmian. 
  7. W przypadku, w którym Użytkownik nie zgadza się z wprowadzonymi w Regulaminie zmianami, ma obowiązek usunąć Konto w Sklepie lub wypisać się z Newslettera.