Reklamacje

Nieustannie staramy się, aby nasze produkty były jak najlepszej jakości i spełniały oczekiwania Klientów.

Oczywiście jeśli zauważysz, że produkt posiada wadę, masz prawo do złożenia reklamacji w zakresie rękojmi (zgodnie z ustawą o prawach konsumenta). Uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową przysługują Ci przez 2 lata od daty zakupu produktu. Przy czym przez pierwszy rok uznaje się, że przyczyna powstałej wady istniała w momencie sprzedaży, natomiast po upływie roku to Konsument musi wykazać, że wada produktu istniała w momencie jego zakupu.

Konsument w ramach rękojmi może domagać się:
– obniżenia ceny towaru,
– naprawy towaru,
– wymiany towaru na nowy,
– odstąpienia od umowy, tylko w sytuacji, gdy powstała wada jest istotna.

Procedura reklamacji produktu

Prześlij nam mailowo na adres kontakt@niuvi.pl informacje dotyczące zamówienia (data i numer) oraz produktu (nazwa, rozmiar, kolor) wraz ze szczegółowym opisem zaistniałej wady (w szczególności data wykrycia i okoliczności zaistnienia wady) oraz proponowanym rozwiązaniem reklamacji.

Po zapoznaniu się z otrzymanymi informacjami dotyczącymi wady, skontaktujemy się z Tobą. Poinformujemy o dalszych krokach np. konieczności przesłania nam produktu do weryfikacji lub zaproponujemy rozwiązanie na podstawie zgłoszenia mailowego.

Jeśli konieczna będzie dalsza weryfikacja, poprosimy Cię o przesłanie produktu na adres:

NIUVI JUSTYNA JONIAK
Grzybowa 6, 63-004 Tulce

Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni roboczych od dnia otrzymania produktu do weryfikacji. O decyzji poinformujemy Cię mailowo.

W przypadku uznania reklamacji, niezwłocznie spełnimy roszczenia reklamacyjne, które zostały ustalone i zaakceptowane przez Klienta podczas rozpatrywania reklamacji